Niemiecki dla początkujących

Nigdy nie planowałam uczyć się niemieckiego, a tym bardziej zamieszkać w Niemczech. A tymczasem ... życie daje nam różne możliwości, pytanie tylko, czy chcemy z nich skorzystać, czy nie. 

Nabyta w dzieciństwie niechęć do niemieckiego musiała ustąpić rozsądkowi, otworzyłam się na nowe możliwości, nowe doświadczenia i naukę kolejnego języka.

O czym będzie ten blog? 



Uczę się  niemieckiego, nie jestem w tej dziedzinie żadnym ekspertem, ale jeśli też chcecie się uczyć to będę tu zamieszczać informacje, które zdobywam na moim kursie niemieckiego, szperając w internecie, książkach, gazetach oraz o zwyczajnych zmaganiach z szarą codziennością Polki w Hamburgu. Nie wiem, jak długo tu zostanę, ale cieszę się, że skorzystałam z tej okazji i jestem teraz TU:)

Aless gute!
Magda Ciach-Baklarz

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Niemiecki dla początkujących © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka